tiistai 7. helmikuuta 2012

I´ve gone to the dark side


Miten tässä näin kävi?!? Tähän kysymykseen ehdin pohdiskella vastausta odotellessani bussia pysäkillä.
Ensinnäkin, vapaa-ajan määrä on suorassa suhteessa ostetun langan määrään. Lankavarastoni on kasvanut kahdessa päivässä yhteensä 2800 grammalla. Olen lomalla koko viikon, hukun siis lankaan jos tahti jatkuu samana!


Toiseksi, lakkoilu ei kannata. Niinkuin ikuinen laihduttaminen vain lihottaa, saman täytyy päteä myös langan ostamiseen. Jos antaa itselleen luvan ostaa lankaa ihan milloin mieli vaan tekee ilman tunnontuskia, ei lankavarasto mitä todennäköisimmin kasvaisi sellaista tahtia kuin nyt. Pienissä erissä ostettuna ja silloin tällöin ei taatusti lisää varaston kokoa siinä määrin mitä kuukauden ostolakko ja sen jälkeinen ostoshuuma. Huokaus.

Mutta ihania löytöjä tein Menitasta ja Fiinaneuleesta. Vai mitä sanotte?

10 kommenttia:

Peikkotyttö kirjoitti...

olet kyllä! :) Ihania keriä! itse olen ollut sinnikäs.. vaikka vaikeaa se on ollut välillä!

Heffaklumpen kirjoitti...

oiii! nuo regiat ovat ihania! Fabelitkin ovat mutta niitä minulla on jo kotona :D Aika hyvin olet kartuttanut lankavarastoja. Samaa mieltä olen kyllä siitä että repsahdus on sitä suurempi jos yrittää kieltäytyä kokonaan.

Virpi kirjoitti...

Just joo... Maaliskuussa tarvitaan siis peräkärry. Pitääköhän ruveta ihan tosissaan suunnittelemaan...

Mahtavat ostokset, tosin kyllä sulla sitä lankaa kuluukin ihan huomattavaan tahtiin, että eiköhän noista aika iso kasa ole kohta puikoilla kilkuteltu uuteen uskoon... Maaliskuuta odotellessa...

Angelique71 kirjoitti...

Luin tuon Virpin kommentin ja repesin :D. Toisille ei vaan lakkoilu sovi. Jotenkin tuntuu että meillä voi maaliskuussa olla hilpeä reissu.

Minä sain just mohairliivin valmiiksi ja kuittasin ruhtinaalliset 68g miinukaia. Huoh. Tällä tahdilla pysyn ostolakossa koko vuoden, onneksi ei nyt ole suurta ostohaluakaan. Tuo sukkalankakekosi on kyllä ihana - ne värit, ne värit - mutta toisaalta minulla on ISO laatikollinen sukkalankoja, vaikka en niitä juurikaan käytä...

Neule-Kirppu kirjoitti...

Hih, voi sinua ja lankaostoksiasi;) Mutta upeita lankoja olet kyllä hankkinut! Minäkin muka olen langanostolakossa ja kumma kyllä lankaa tulee vain ostettua ja noita Fabeleita pitäis vielä ostaa...

Anonyymi kirjoitti...

Jos se kälyehdokas nyt ottaa taas itseään niskasta ja ryhdistäytyy!!Muuten on sut otettava huostaan ja pois pk- seudulta. ;) Tosta verhokankaasta - siis aivan kamala! Mistä onnistuit löytääkin noin ällön?! Ihan tulee hätä kisujen takia.... :) Laskua ootellessa.

Suklaahiiri kirjoitti...

Voi apua! Jotenkin noita sun ostoksia katsellessa tulee sellainen olo, että äkkiä lähimpään lankakauppaan. Muistutan siis itseäni jälleen siitä kuuluisasta ostolakosta... Toisaalta sä neulot niin kovaa vauhtia, ettei sulla kauaa mene, kuin tuokin läjä on neulottu =)

Mammu kirjoitti...

:D Kivoja lankoja!

Mä kans tilasin vähän lankaa taas. Tosin mä en ole lankalakossa ja mulla on vielä kamalan pieni "varasto". ;)

Unknown kirjoitti...

Mukava kasa, mullekkin kelpaisi. taitaa olla joku osto vimma täälläkin päin menossa. Aika ei riitä tekemään kaikkea mitä haluaisi.

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä onkin tosi ihania lankoja, itse himoitsen tuota etualalla olevaa Regian punaista lankaa!